بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا

اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اخذ اقامت دومینیکا به شما امکان سفر بدون ویزا به ۱۳۰ کشور دنیا و باز کردن حساب بانکی در اتحادیه اروپا، شینگن و انگلستان را میدهد. پاسپورت قدرتمند دومینیکا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و کل پروسه اخذ پاسپورت دوم از طریق دومینیکا ۶ ماهه است. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دومینیکا (پاسپورت دوم) سریعترین و آسانترین روش مهاجرت است. اگر به دنبال مهاجرت و کسب یک پاسپورت معتبر در سریعترین زمان ممکن می باشید دومینیکا در حال حاضر سریعترین و آسانترین روش مهاجرت کسب اقامت و پاسپورت دوم را بدون شرط حضور در این کشور را دارد.

اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا

کسب پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اقامت دومینیکا دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا و نداشتن شرایط پیچیده مانند دانستن زبان و سوابق مدیریتی می باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا از معدود کشورهایی هست که برای اعطا تابعیت و پاسپورت دوم (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد.

شما با داشتن پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) به عنوان یک شهروند جدید، مجبور به زندگی در دومینیکا نیستید ولی مانند هر شهروند دیگری این حق را دارید که در آنجا زندگی کنید. همچنین این کشور در سال 2020 برنامه ای جدید برای علاقمندان به پاسپورت خود معرفی کرده است. در این برنامه درخواست کنندگان میتوانند با سرمایه گذاری در خرید سویت یا ویلاهایی یک تا سه خوابه در یکی از بهترین مکان های کشور, پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده